Bioderma Sébium Global, a Sébium H2O

takže som behala trochu po lekárňach a zháňala som gel na vyražky od VICHY keďže som jedna s mnohych ktoré trápia tieto problémy s akné a to mám už 21 rokov. Pani lekárnička bola taká milá a poukazovala mi viac produktov od vichy ale ja som chcela len ten jeden, v inej lekárni vám proste len odvrknú a tým to hasne ale tu nie......


Potom mi začala rozprávať o Bioderme Sébium Global že je to novinka a je to zmatňujúci krém proti akné ktorý by ma tych nedostatkov mal zbaviť ešte som chvíľu rozmýšľala pretože ta cena 30ml krému bola 14,50€, ale keď mi k tomu pribalila + 100ml Sébium H2O zadarmo tak som neváhala a hneď som si to kúpila zatial sa len chystám ku skúšaniu tejto novinky tak potom neskôr by som vám napísala ako mne pomohla.... pretože ešte nič čo som mala žiadne zázraky nespravilo a biodermu som ešte neskúšala takže uvidím ....

Týmto vám prajem veľa veľa slnka kedže sme sa ho už tak dlho dlho nevedeli dočkať a teraz ho už máme až moc ale treba to vydržať, ....treba sa ísť schladiť do riadne studenej vody na kupalisko alebo do mora ja by som išla hneď. 
Chystáte sa niekde na dovolenku alebo ste už boli? :))

Komentáre

  1. Micelárka od Biodermy je úplne najlepšia, odlíči absolútne všetko a s tým krémom to bola výhodná kúpa :) teším sa potom na recenziu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na dovolenou se teprve chystám a určitě s sebou vezmu i mou oblíbenou micelárku od Biordermy :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to je moje obľubene DUO!:) určite sa ti zlepší pleť ako mne:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára