Ako sa starame o pokožku tvare

...takže ako som si to prečítala budem to musieť dodržiavať aj ja vždy som si vyčistila pleť len večer pleťovou vodou alebo peelingom a ráno som si tvár len umyla......
ak ste náhodou nezachytili na diva.sk tak tu ho máte....
_________________________________________________________________________________

Jemná pokožka bez chybičiek krásy si vyžaduje našu zvýšenú pozornosť. Tak ako jej však doprajeme dennú dávku potrebných vitamínov, kvalitné krémy a dobré líčenie, nesmieme zanedbávať ani poctivé čistenie. Nie vždy vám postačí iba pomoc čistej vody, i keď tá je v tomto prípade najpoužívanejšia a najvhodnejšia.



Domáce čistenie

Najčastejšou chybou, ktorej sa dopúšťame pri čistení pleti, je to, že ho absolvujeme len večer. Pokožka však potrebuje takýto štart aj hneď po zobudení. Aby sme dokázali totiž lepšie využiť účinky jednotlivých krémov a špeciálnych sér, potrebujeme sa na to najprv zbaviť nečistôt, ktoré bránia v ich vstrebávaní. Na to vám nepostačí ani obyčajná voda, ktorá urobí iba povrchovú očistu. Jednoznačne sa aj v tomto prípade zameriavajte na produkty podľa vášho typu pleti.
Kombinujte ich aj s pílingom, ktorý zároveň zbaví pokožku odumretých buniek. Veľmi pohodlné sú i čistiace masky, ktoré si môžete vybrať podľa účinkov, aké práve potrebujete. Až po týchto krokoch naneste krém, ktorého pôsobenie si teraz užijete v plnej miere. Na domáce čistenie používajte i rôzne domáce vyrobené prípravky. Ideálne sú v tomto prípade citrusové šťavy s rôznymi prídavkami, ale aj mlieko a mliečne výrobky, z ktorých si vyrobíte rôzne masky.

Hĺbková terapia

Okrem jednoduchšieho domáceho čistenia je nutné absolvovať aspoň raz mesačne rovnakú procedúru aj u kozmetičky. Tá za pomoci špeciálnych prístrojov môže čistiť pleť hĺbkovejšie a zbaviť vás tak i dlhotrvajúcich kožných problémov.
Aby ste však zaznamenali nejaké účinky, musíte dodržiavať istú pravidelnosť, za ktorú sa vám pokožka odvďačí nádherným vzhľadom. Dvakrát ročne si doprajte aj kúru v podobe chemického pílingu. V tomto prípade však nesmiete mať zápalové kožné ochorenie, aby sa vám stav nezhoršil.
Dodržiavate tieto procedúry vy? ..lebo ja nie:))

Komentáre

  1. Ja som zastánca názoru, že niekedy je menej viac a nemám absolútne žiadne problémy s pleťou. Sem tam sa vyhodí jedna vyrážka ktorá do dvoch dní zmizne a zas je mesiac pokoj :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty si šťastný človek ja sa ich neviem niekedy zbaviť :))

      Odstrániť
  2. Musim sa priznať že to nedodržiavam ja najradšej použivam vodu:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára