Shopping magazine

Ahooj
Dneska som si kúpila časopis Shopping už len z toho dôvodu, že tam bol pribalený darček Termálna voda Avene (EAU THERMALE AVÈNE) 

Je to nejaká asi francúzska značka s ktorou som sa ešte nikde nestretla až do teraz. Celkom ma zaujal tento výrobok podľa toho čo som sa o ňom dočítala:
- základná starostlivosť o citlivú, hypersenzitívnu, alergickú a podráždenú kožu.
-na upokojenie pleti napr. pri opaľovaní, zapareniny, sčervenanie pleti, a pod.
Cena 4,10€ samotne a s časopisom 2€

Pribalený návod na čo všetko sa môže použiť



No a ďalej nejaké tie stránky keď som prelistovala Shopping špeciál mesačníka EMMA čo ma zaujali aj nezaujali.... začnem stým čo sa mi zapáčilo 

Tento outfit sa mi zapáčil ihneď 
Tu by sa dalo napríklad využiť hocičo až na tie šaty 

Tieto kratase tiež nemajú chybu
A tieto tiež nevyzerajú zle oproti tým čo som videla ďalej
           

A v týchto? ... tak to by som nešla ani na záchod .. 


Síce dalo by sa to využiť do takej záhrady 

Na tie ceny aké sú drahé by mohli vyzerať oveľa krajšie


              


Ja stále hovorím, že koľko ľudí toľko chutí... lenže mne sa to jednoducho nepáči :))) Romy

Komentáre

  1. tu termální vodu si kupuji asi už rok a jsem pořád více než spokojená :) všem doporučuji

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Termální vodu vyzkoušíme,
    z tohodle se nám líbí něco málo:)

    http://wemisantrops.blogspot.cz/

    Daniela&Veronika:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no mohli by tam dávať niečo pre normalnych ludi tieto časopisy su skor pre hviezdy :))

      Odstrániť

Zverejnenie komentára