Shirtinator.sk

Ahojte dnešní článok chcem venovať stránke Shirtinator.sk
O tejto stránke a o ich akcii Tričko pre blogera som sa dozvedela od kamarátky.
A kedže ja osobne obľubujem tričká a iné drobnosti z podobných obchodov, neváhala som a kontaktovala ich.
Ide o slovenský e-shop ktorý posiela produkty aj do Česka!
Myslím si že na tejto stránke si vytvoríte mnoho zaujímavých darčekov pre blízkych napríklad vlastné tričko či s fotkou alebo ľubovoľným nápisom alebo dokonca aj hokejový dres!
Skvelo sa mi s nimi spolupracovalo. Stránku majú krásne priehľadnú a pri výbere a nadsavovaní obrázku či nápisu si môžete krásne zvoliť veľkosť. Dokonca vám to ukáže kvalitu obrázku!
Pri registrácii treba napísať len e-mail a heslo všetko 2x.
Spôsob platby je jednoduchý sami si zvolite akým spôsobom chcete platiť a podľa toho vám aj výrobok zašlú. Sú tam kolonky kde máte  presne určené čo kam napísať, takže sa nemôže stať žeby ste na niečo zabudli.
Potom je vám zaslaný email s číslom objednávky a podľa vybratého spôsobu platby je vám výrobok zalsaný.
Ja som si zvolila na dobierku, čiže mi príde do 5 dní a ešte ma aj budú inforomovať keby niečo :D

Tak a toto je moje tričko, ktoré som si vytvorila. Čo vy naň? Páči sa vám ?
Som strašne nerozhodný človek, aspoň čo sa tohto týka. Pomaly 3 dni som si vyberala správny motív trička. Už som to pomaly zdávala ale nakoniec som našla obrázok fázy mesiaca a neodolala som.
Ale pre tých rovnako nerozhodných čo nemali také veľké štastie a na internete nenašli žiaden vhodný obrázok nezúfajte. Na stránke nájdete veľa vtipných motívov a určite vás niektorý z nich oslový.

Určite túto stránku odporúčam všetkým ľudom, ktorý chcú niekoho prekvapiť krásnym originálnym darčekom:)
                                                                              

PS: Stačí len kliknuť na 1. obrázok a ste na ich stránke :D                                                    Atty

Komentáre

Zverejnenie komentára