Nivea BB krém


 Mám rada Niveu tak som si ho zakúpila v akcii za 5,49€ čo je podľa mňa dobrá cena drahší by som si určite nekúpila. A to preto že som sa ho bála kúpiť pretože ja mam dosť bledu pleť a by mohol byť moc tmavý. Čo sa mi na moju smolu aj stalo je tam napísane že svetlý ton a ked som si ho vytlačila doma na ruku som myslela že odpadnem. Vyzeral ako ten druhý variant tmavý ešte som rozmýšľala či sa nemohli pomýliť a dať do svetlého ten tmavý ale to hádam nie .... Potom rozmýýšľam ďalej reku ten tmavý variant je čo pre černošky???  Nejde mi to do tej mojej hlavy .....

Naniesla som si ho potom na tvár a poviem vám že neni to až také hrozné pokial nenanesiem BBkremu veľa tak sa do dá zniesť ... Veľmi dobre kryje a krásne vonia takže som spokojná.
Bez BB krému
Z BB krémom
Na obrázkoch to moc nevidno ale ton pleti je o niečo viac zjednotený z BB kremom aj keď to nieje moc dobre rozotrete bolo to trochu na rychlo a iba na líci.



Takže dávam body 4/5 aj keď pri testovaní obsadil druhé miesto.


Čo vy používate Nivea BB krém? alebo ste spokojné s nejakým iným? 

ROMY

_____________________________________________________________________________________________
INFO Z NETU:
Obsahuje aktívnu látku Hydra IQ, ktorá spolu s provitamínom B5 pleť hĺbkovo hydratuje a bambucké maslo, ktoré dodáva pleti potrebnú výživu. Vďaka kombinácii mikrominerálov a farebných pigmentov s jemným tónovacím účinkom zjednotí tón pleti a dodá pleti prirodzený vzhľad s nádychom mejkapu. „Výhodou mikrominerálov je, že sú veľmi malé a rovnomerne rozložené, pleť nezaťažujú, nedochádza k upchávaniu pórov a tá môže voľne dýchať,“ Vďaka tomu dokáže NIVEA BB krém jednoducho „vyzmizíkovať“ drobné nedostatky či začervenanie pleti a okamžite zakryje príznaky únavy a jemné mimické vrásky. NIVEA BB krémy si môžete kúpiť v dvoch variantoch, pre svetlý alebo tmavší tón pleti. Cena, 50 ml, 7,80 €. NIVEA Skrášľujúce hydratačné BB krémy 5 v 1 NIVEA BB krém v dvoch farebných odtieňoch je ideálnou kombináciou ošetrujúcich, ochranných a skrášľujúcich zložiek. Je určený pre všetky typy pleti a prináša hydratačný, ochranný a vyhladzujúci účinok.
• Zjednocuje tón pleti a vyhladzuje póry.
• K ryje jemné nedostatky pleti.
• R ozžiari pleť a podčiarkne jej prirodzený tón.
• Prináša ľahkú hydratáciu, ktorá sa rýchlo vstrebáva.
• O bsahuje OF 10, a tak pomáha chrániť pleť pred nepriaznivými vplyvmi slnečného žiarenia a následným predčasným starnutím pleti.

Komentáre

  1. Taktéž jsem vyzkoušela světlejší odstín, ačkoliv se za bleduli nepovažuji.. a stejně to na mě bylo dost tmavé! Jediný účinek, který jsem zpozorovala, bylo lehké sjednocení pleti. Pupínky aleneměl šanci zakrýt.. Navíc mi krém zvýrazňuje suchá místa a v mastnější oblasti dělá fleky.. Jsem z toho celkem rozpačitá.
    Pojďte se podívat na můj blog http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já mám BB cream od maybelline a som spokojná:) na rozdiel od niveii, ktorú som mala možnosť vyskúšať zo vzorky sa mi nivea zdala oveľa hustejšia -úplne ako obyčajná nivea len zafarbená:D .. BB niveu som chcela kúpiť ale viac ma teraz láka BB cream od essence tak uvidím:)
    GIVEAWAY U MNA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento BB som si chcela už minule kúpiť, ale ešte nad ním rozmýšlam, ale vyzerá dobre:)

    K tým produktom u mňa na blogu - Mne ich objednáva mamina od kamarátky, ale dajú sa kúpiť cez internet.. a stojí to okolo 20 € tuším:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takisto som si kúpila bledší odtieň a je na mňa príliš tmavý. Kvalitou je síce fajn, len je proste moc tmavý. Asi ho budem používať len v lete, keď budem trochu opálená :D

    v i n t a g e • f r e a k

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára