Náušnice od ClothingLoves


Ahojte. Už mi prišiel balík od clothingloves.net
Vybrala som si náušničky v tvare snehových vločiek. Jednoducho som nimi bola očarená a musela som ich mať. Sú krásne, veľkosť akurát a čo je hlavné krásne ukážu na ušiach! Jednoducho sú dokonalé a budem ich nosiť aj teraz hoci majú zimný motív ale jednoducho im nemôžem odolať :D
Prišli mi približne po mesiaci.
Tak mi neostáva nič iné než poďakovať clothingloves za tieto krásne náušničky.
Som veľmi rada za túto príležitosť.
 (Inak boli v hodnote 8 dolárov myslím)






                                                                                                                                           Atty


Komentáre

  1. Panecku, jsou opravdu nadherne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi pekne ale na obrazku u nich vyzerali oveľa menšie :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem. To naozaj? Mne sa zdali byť trošku väčšie ale potom tá posledná fotka kde ich má na ušiach tak tam ukázali zasa uplne inak.

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Ďakujem a nie vôbec. Toho som sa bála že bud veľmi veľké ale sú akurát.Veľkosť majú len 1,5 cm.

      Odstrániť
    2. http://www.clothingloves.net/white-snowflake-korean-fashion-earrings-11060328-520.html
      Tu je odkaz ak chceš vedieť ako ukázu na ušiach :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára