Recept: My First TIRAMISU

Ahojte
Nedávno som skúšala si urobiť domáce tiramisu a musím povedať že sa mi aj podarilo za deň bolo po ňom.
A dneska som ho robila znovu aby sme si mali zajtra čím pomaškrtiť po dobrom nedeľnom obede a ešte k tomu príde na návštevu starká takže sa tešim dúfam že bude dobré ako minule.

Recept:

  • 15dkg práškový cukor
  • 1 vanilínový cukor
  • 8 porcii silnej čiernej kávy (ja som si dala z našho automatu za pohár)
  • pol decilitru likéru Amaretto (dala som rum)
  • 50dkg mascarpone (mala som len 250g tak som pridala smotanu)
  • 3vajcia
  • 2 balíčky detských piškót (teraz som si kúpila na druhý pokus tie dlhé ocukrené)
  • 2-3lyžice kakaového prášku (na posypanie)
Žltka s práškovým a vanilkovým cukrom vymiešať do peny. Pridať mascarpone, potom opatrne pridať tuhý sneh s vyšľahaných bielkov.
Ku káve priliať likér a piškóty po jednej do nej namočiť a v jednej vrstve ich poukladať na spodok hranatej nádoby. navrstviť na ne krém, potom pokračovať kým sa piškoty a krem neminú. Na vrch nech sa dostane krém. Rovnomerne posypať kakaovým práškom a zakreté foliou aspoň na dve hodiny vložiť do chladničky aby sa chute spojili a piškoty zmäkli.

Romy

Komentáre

  1. Mamča ho tiež robila, pretože ja tiramisu milujem a musím povedať, že domáce je omnoho lepšie ako z obchodu alebo cukrárne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzeráúžasně a úžasně aj určitě chútilo :) milujem tiramisu, ale len od maminky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hmmm, mnam, hned by som si dala --/-@

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mňam, milujem sladké. Tiramisu som ešte nerobila, musím to niekedy skúsiť :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára