Moja radosť z GB

Ahojtee
....konečne som sa teda dočkala zaobstarala som si také malé vecičky čo už dávno po nich sliedim a to CARMEX, Nivea Lip Butter Caramel a Blistex. Musela som sa vám takto pochváliť lebo zatial som nemala možnosť sa dostať do Anglicka aj keď stále dúfam, že niekedy príde aj k tomu. Až na Blistex ten som si kúpila u nás po kým som nezistila že ho majú aj v drogérii :))))


Keď som prišla z roboty už ma vyčkávali doma, tak som sa potešila, Inak Nivea Lip Butter krásne vonia pripomína mi strašne sladký karamel oproti  karamelovému vajíčku s oriflame. Zjedla by som ju !!!!




Možno si myslíže že aký blázon ale ja mam s hocijakých maličkostí radosť, a všetko si starostlivo šanujem keď vravím všetko, tak všetko :))
ROMY
A čo vy už ste boli v Anglicku? ......P.S. Nezabudni na Giveaway 

Komentáre

  1. Jé, taková sbírka by se mi líbila :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiež si musím také zaobstarať:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten balzám od Nivea vypadá moc slibně, hlavně ten karamel :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sice nemusím moc balzámy, které se nanáší prstem, ale ten od Nivei je skvělý, krásné balení, karamelová vůně!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja praveže vyhľadavam hlavne take, a pri tomto sa nedostane aspoň za necht :)

      Odstrániť
  5. Skvelo to vyzerá, najmä ten balzam od Nivey (co je pre mna uplna novinka,nevedela som,ze nieco take vyrabaju), si si to objednavala odniekial? :)
    Ak mas zaujem,mrkni aj moj blog - http://rosie-posiexoxo.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie dala som si to doniesť priamo z anglicka od znameho

      Odstrániť

Zverejnenie komentára