Moja malá objednávka z Avonu

Ahojte! Aj vy milujete Avon katalogy? Ja určite! Dokázala by som si jeden pozerať aj 6x dokola a stále by som tam nachádzala nové a zauímavé veci. Skoro vždy si z tadiaľ objednám aspoň dáku maličkosť. Majú úžasné parfumy (tie priam zbožňujem), šampóny, rúže ,krémy a pleťové masky. Aspoň toto sú moje najobľúbenejšie výrobky od Avon.

 Tento krát som si objednala len 3 veci:
-toaletný parfum little red dress 9,90
-rúž COLORTREND (Intimate) 2
-ceruzka  na oči COLORTREND (Turquoise) 2,50


Mini recenzie v celom článku! :)
1. mini recenzia:

Ide o novinku ktorá ma očarila farbou a musela som ju vyskúšať! A ked že bola za pomerne dobrú cenu neváhala som a objednala.
Bola som prekvapená že tak dobre farbý, aj ked nie až tak dobre ako bola odfotená na obrázku. Ale s tým som rátala. To čo ma ale sklamalo je jej trvácnosť :( Rýchlo sa otlačí a behom hodiny 2 je slabá až ju skoro nevidieť...





Výhody:
 -farba
-ľahká apoikácia
-krásne ukáže s čiernou linkou :)

Nevýhoda:
-trvácnosť

4/5



2. mini recenzia:

A čo vám napíšem k tomuto rúžu? Podľa mňa je dokonalý :)
Mám veľmi rada  rúže COLORTREND majú krásnu sýtu farbu nízku cenu a hlavne nevysušujú pery!
Vlastním zatial iba 2 rúže, ale chystám si  ešte pár odtieňov dokúpiť.








Výhody:
- nízka cena
-sýta farba
-praktický obal
-dobrá trvácnosť
-hydratuje pery (alebo aspoň ich nevysušuje )
Nevýhody: žiadne

5/5




Ako sa vám páčili mini recenzie?       
PS: Mali  by ste záujem aj o mini recenziu na ten parfum???
                                                                                                                                               Atty




Komentáre

  1. Máme ten istý rúž, len iný odtieň;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já jak kdy, mám hodně ráda tužky na oči od Avonu, takže když je akce tak nakupuji ve velkém :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Aj ja! :D Ozaj little black dress si náhodou nevyskúšala? Zaujímalo by ma ako vonia.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára