Lovely Nivea & History

Zdravím Vás ..

Trochu som tak pátrala do histórie Nivea na www.nivea.sk chcela som vedieť ako to všetko začalo. Mám aj takú menšiu zbierku samozrejme niečo už odbudlo a niečo pribudlo. Nedávno som vám písala o čistiacom mlieku ku ktorému som dostala aj riasenku Nivea TU . 

Tak začnem čo som sa dočítala.
Už v roku 1911 priviedli na trh krém nivea, cieľom bolo ponúknuť výnimočnú starostlivosť o pleť pre všetkých.  Tento cieľ je po 100 rokoch stále rovnaký. Ako sa tak ďalej rozširoval dopyt po Nivea rozširoval sa aj sortiment.


V roku 1919 rozširili rad výrobkov o mydlo Nivea a v roku 1920 sa začali zaoberať vlasamy a uvideli na trh mlieko na vlasy Nivea.
V roku 1922 vytvorili prvý výrobok pre mužov holiace mydlo, ktoré slúži na ošetrenie pleti po holení.
V tomto čase nastal aj prelom a venovali sa tak rozdielom pleti ľudskej pokožky a neskôr si tak ľudia na celom svete  mohli vybrať výrobky presne na mieru ich kultúre, pohlaviu a veku.

Rok 1960 uviedol sa na trh rad výrobkov pre najmenších, a
1972 už bol na svete aj púder, prípravok do kúpeľa, krém, mydlo a vatové tyčinky.
1994 uspšne dokončený rad Nivea Vital, prvé výrobky určené na starostlivosť o zrelú pleť.
1998 ďalšie inovácia v kozmetike koenzým Q10 pôsobiaci proti vráskam, vďaka nemu vznikol aj denný krém Q10, ktorý začal čoskoro lámať predajné rekordy.

Počas minulých desaťročí predstavili mnoho výrobkov o pleť od dezodorantov až po opaľovacie prípravky, a stále hľadajú nové spôsoby ako tieto výrobky zdokonaliť. Napríklad na takých vzdialených miestach ako sú Brazília, India, Čína a Juhoafrická republika aby sa mohli aj naďalej starať o konkrétne tipy pleti a zamerať sa tiež na jednotlivé podnebia.
Romy

Komentáre

  1. krémy od Nivey milujem, nádherná vôňa, super hydratácia :-) a používam aj telové mlieko, ktoré je super pre moju suchú pokožku na nohách :-) vlastne všetky výrobky od Nivey sú bombové, spchové aj dezodoranty :-)

    Beauty4lush

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u mňa sa tak isto nájde z každého druhu či antiperspirant alebo sprchovy gel:)

      Odstrániť
  2. Nivea je jedna z mojich najobľúbenejších značiek! skvelé krémy a telové mliečka:) pekný príspevok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano nivea je velmi dobra a ďakujem aspoň niekto ocenil:)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára