Alverde - Color & Care 2 in 1 make-up

Ahojtee bola som na menšej obhliadke DM-ky a vždy sa zastavim pri alverde pretože je aj na obale napísane že NTUR KOSMETIK čiže prírodná čo teda dúfam tak som si ju aj celkom obľúbila a narazila som na zaujímavý výrobok. Pripomenul mi karamelový puding striedavo natočený v kelímku.
Potrebovala som nájsť niečo čo mi neurobí šupiny pri hocijakom make upe sa mi spravili a nepomohol ani krém. Tak som ho hneď aj vyskúšala a je fakt veľmi ľahký síce veľmi nekryje ale ja to ani nepotrebujem stačí ked mi trochu zjednotí ton pleti a väčšie nedokonalosti už vyriešim inak. Mali ho aj v tmavšom vydaní potom som rozmýšľala že som si mohla zobrať radšej ten keď že su 50:50 krém a make up. 
Balenie je 20ml podľa mňa uplne stači 
Cena 3,99€
Všimla som si tam aj ostatné podobné produkty púder nebol v takom zloženi ako väčšinou púder býva ale ako tuhý make up. Ja sa v tom moc nevyznám tak len takto píšem ako blb :))

A tu je zo pár fotiek ako to vyzerá ked som si ho dala na ruku
                                                    




Hodnotiť ešte nebudem po prvom rázi vyskúšania

ROMY

Komentáre

  1. To vypadá zajímavě, těším se na podrobnejsi recenzi :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nepamätám sa, či som už vôbec tento kúsok videla, asi som ho ale len prehliadla. V každom prípade vyzerá zaujímavo, ale ja by som potrebovala aspoň stredné krytie :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. maju v ponuke aj tmavšie a tie sa míňaju teda viace jmusim povedať

      Odstrániť

Zverejnenie komentára