New ;)

Som sa rozhodla že sa cez víkend vyberiem pozrieť do Korza len tak čo majú nové. Nič ma nezaujme len tak musí sa mi to fakt že veľmi páčiť aby som si to kúpila. Po 3 hodinovej prechádzke po obchodoch som sa rozhodla že si ho kúpim bol jemný, hebký na dotyk čo si viac priať? Nemám rada látku čo sa prichytáva na prsty fuuj..

Kúpila som ho v Takko za 9,99€. Vrátila som sa poň 2 raz lebo nič lepšie som nenašla. Podľa mnňa je to v niektorých obchodoch dosť predražené v Takko a Gate sú ceny tak v pohode pre bežného človeka teda Slováka:)... mňa



Zvolila som podeň ružové tielko z Tesca biela a ružova idu pekne dokopy. Samozrejme pekne ukáže aj samotne, na chladnejšie rána a veľmi horúce poobedia ako ušitý. Mali ho aj v ružovej farbe ale tá biela bola naj. Našla som ešte v Deichmane a v Gate pekné sandále ale to sa ešte rozhodnem....

Ďalej mám ešte tričko z H&M mala som niaku zľavu tak som si niečo vybrala keď v tom obchode málokedy  sa da niečo nájsť pekné. Ale boli tam nejake výpredaje akurát tak vtedy sa dalo vyberať. Mám ho už dávnejšie nekupovala som ho cez víkend.

       
Fotené cez zrkadlo tak farba je trochu bledšia
   




Tak čo poviete páčia sa vám či máte úplne iný vkus?  ROMY

Komentáre

Zverejnenie komentára