My New: Platformy

Ahojte, už dávnejšie som pokúkávala po týchto topánkach veľmi sa mi páčili na internete som narazila na všeliake zdobené, vybijane a običajné. Keď som našla na internete tie vybijane rozhodla som sa že si ich teda kúpim no a pri mojej smole už boli vypredané takže som sa vybrala do Deichmanu a čakali tam namňa posledné číslo 39 a ešte k tomu červené. neviem či sa to aj vám stáva ale v poslednej dobe mne už 2x že tá vec čo som chcela čkala na mňa posledná takže to tak poteší:))

                                                 


A čo vy tiež ste si už na ne posvietili? 
Romy

Komentáre

  1. nemám rada takýto druh topánok ani tieto sa mi nepáčia, ale ty ich budeš nosiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je jasne kazdemu sa určite nepačia kolko ludi tolko chuti :)))

      Odstrániť
  2. tak tie sú úúžasné ♥ naozaj pekné.. ešte tento druh topánočiek nemám ale chystám sa to zmeniť ;)
    Môj blog: Lienka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moc se mi tento styl bot líbí ale ještě jsem si žádné nepořídila. Kde je chyba? :D ovšem tyto jsou moc hezké :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. ďakujem ale jasne že na fotkach to trochu vyzera inak ..ako obute na nohách a naživo :)))

      Odstrániť
  5. nádherne topanočky a blog tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára