Lip balm, my lover + MINI recenzia

Možno že sa aj čudujete že sem pridávam stále balzamy na pery ale ja som do nich taký blázon a stále zháňam niaky nový. Určite nie som jediná možno, že ich vlastní niekto ešte viacej ako ja ale aj tak hovorím, že oni sa míňajú rychlo keď sa ma niekto opýta načo mi ich toľko je. Na obrázku su ešte zo 2 rúže a 2-3lesky.
A tu je tá moja "MINI" zbierka...

Tu pridávam môj najnovší "zatiaľ" od Avonu mini recenzia
Jarná sezóna si žiada upravené pery a to vďaka novému balzamu ktorý sa o ne stará a že vraj im dodáva "plnší vzhľad" ale to je blbosť ja som si ho kúpila len preto lebo sa mi veľmi páčil. 

Obsahuje: retinol, kolagén a vitamíny, vyživuje a hydratuje pery "počas celého dňa" počas celeho dňa asi myslia, že keď si ho nanesiete viac krát za deň pretože nič nevydrží celý deň podľa mňa.
Objem: 3,6g
Cena v akcii: 3,90

ROMY;))

Komentáre

  1. ja som si myslela že je to ruž, inak by ma zaujimalo že čo je ta vecička od alverde a aka je ? :) tipujem že je to tiež balzam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no vyzera tak lebo je v takom balení ale je fajn ...ano je to balzam taky mentolovy ale nie veľmi :)

      Odstrániť
  2. nemá to byť lip balm? o.O v nadpise
    hojíve zázraky sú naj ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za upozornenie už som to opravila niekedy sa mi podari uplne ine pismeno napisať ake chcem, tie nemajú chybu :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára