Gélové nechty

Ahojte baby!!
Je pravda že v dnešnej dobe sa už na nechty dáva všetko možné robia sa rôzne dĺžky a tvary či už špicaté, hranaté alebo okrúhle všetko keď sa tvorí s trpezlivosťou precíznosťou a hlavne s tvorivosťou vznikne niečo krásne. Ale nie je to až moc? V jednoduchosti je krása no nie? Niekomu sa to páči dá si spraviť aj 10 centimetrové keby sa to dá :)) lenže snimi sa ťažko pracuje nevieme sa snimi ani len obliesť tieto experimenty si fakt nemôže dovoliť taký čo rád pracuje na záhrade by prišiel aj o vlastné nechty brrr ...

Ja som sa už strašne dávno rozhodla že si ich dám spraviť to bolo ešte na slovenské koruny platila som vtedy 500sk, len neviem či mi to spravila zle alebo čo nevidržali mi ani týždeň a od vtedy som to už neskúšala škoda peňazí...


Ake máte vy skúsenosti s gélovými alebo inými nechtami? 


Romy

Komentáre

  1. Ja mám takú skúsenosť, že som si ich dala urobiť na svoju svadbu skoro pred tromi rokami a moje nechty sa z toho ešte doteraz nespamatali... :( Takže nič moc...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. počula som už aj o takom že ich majú zničene, ale mala som aj spolužiačku a ona si ich dáva pravidelne..

      Odstrániť
    2. Asi je to o tom, že niektoré tie baby si ich dávajú slále a stále si ich doplnajú, tak to potom nieje tak vidieť... a samozrejme, že to závisí aj od nechtíkov. :)

      Odstrániť
  2. nikdy by som si to nedala, mne sa páčia moje nechty, a pravda, to nekonečné dopĺňanie ak to baba nechce mať škaredé odrastené

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám gélové nechty už skoro rok. Keďže som mala problém s tým že som si ich okusovala a nezaberali mi ani laky alebo oleje aby som tým prestala... Rozhodla som sa dať si gél a nemám s tým žiaden problém... Jeden mesiac som bola aj bez gélu a mala som nechty také isté ako pred tým moja manikérka mi na to dala olej ktorý ich zregeneroval asi do 14 dní... Ale po mesiaci som sa vrátila ku gélovým.
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež si ich niekedy objem a niekedy mi vydržia až kym sa mi nepolamu:))

      Odstrániť
  4. Já jsem kdysi umělými nehty byla posedlá, ale naštěstí mě to přešlo :D ... Měla jsem nejraději klasickou bílou francii, občas s nějakým proužkem třpitek, ale to je vše:) V jednoduchosti je krása... Ty uprostřed jsou jediné, které bych na rukou snesla:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gélové nechty mi sestra robí už od minulého leta..zo začiatku mi vydržali len 1 týždeň a teraz keď si kúpila kvalitné gély,pilníky a neviem čo všetko vydržia mi aj mesiac a platím za ne 3 eurá :)..takže možno preto ti dlho nevydržali lebo nemala kvalitné veci :)..ale tak už sa vyrábajú kvalitné veci takže by ti možno vydržali dlhšie :))

    Beperfectissimple

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára