EssencE Nude Glam nail polish - 06 hazelnut cream pie

Ahojte
Nedávno sme spravili menšiu objednávku so stránky essence. Bola tam akcia na niektoré laky na nechty, púdre, rúže a pod. Dnes vám ukážem Lak na nechty 06 - hazelnut cream pie. Farba ma natoľko zaujala že som si ho objednala, je to krémová lieskovo-orechová farba a  má nádych do takej perleťovo ružovej. Keď sa nalakuje na nechty nevidno to tak ako keď sa pozriete na balenie vo svetle.

Lak má 5ml takže je maličký a v akcii stál 0,75€. Podľa mňa je to akurát cena pre 5ml. Nebude to pre vás určite žiadna novinka lebo som už videla o ňom popísané na viacerých blogoch tak ale aby sme neboli vínimky predsa. Po nalakovaní vydrží dosť dlho čo som prekvapená pretože ja sa babrem hocikde v zemi vo vode všetko možne a stale drži zaraďujem ho medzi moje najlepšie. Keď ho nalakujete bude splývať s vašou pokožkou rúk skoro ho ani nebudete vidieť ale teraz sú tieto odtiene v móde a sú veľmi zaujímavé. 
Máte tiež rady takéto odtiene? 

Romy

Hodnotenie 5/5

Komentáre

  1. Tento lak mám a jediné čo sa mi na ňom lúbi je ten odtieň, výdrž je katastrofálna, čo som si všimla u väčšine týchto novších lakoch od essence :/ pol dňa a už sa lúúpe ....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zaujimave mne vydržal dosť dlho, asi sa im niekedy nepodaria mam taky pocit ..

      Odstrániť
  2. Tiež som si nedávno kúpila lak od essence v dm-ku ešte som ho nevyskúšala lebo teraz mám iné nechty :) pridávam si ťa medzi GFC budem rada ak navštíviš môj blog
    sisablog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tento lak mám veľmi rada, aj keď jeho kvalita by mohla byť trochu lepšia, ale za tú cenu je super. Hodí sa ku všetkému :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak za tých 75 centov by som ho hneď brala! Krásny odtieň, taký z nude odtieňov, zbožňujem podobné farby aj keď sa ich bojím kupovať lebo mnohé neprekryjú dobre necht.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nadherný lak :) taký podobný odtieň mám od SH-E :)
    Beauté Caresse

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára