Drogerie TETA - Nivea Mascara

Ahojte dneska som sa len tak bola pozrieť v TETE drogérii a niečo som si kúpila. Narazila som tam na značku Nivea, že keď si kúpite jeden výrobok Nivea Visage tak vam k nemu pribalia aj maskaru Nivea samozrejme maskaru som nikde od nivei nevidela takže sa asi normálne nepredáva. Najskôr som si myslela že maskaru dajú len ku krémom proti vráskam ale našla som tam aj čistiace mlieko s týmto názvom Nivea Visage takže som si ho zobrala.

Toto mlieko mi príde niečo podobné ako z avonu tiež na odličovanie a má veľmi peknú príjemnú voňu a cena bola 3,59€


Maskara mi na prvý pohľad prišla celkom dobrá aj kefka sa mi páči taka menšia mi vyhovuje takže nemam problem.
                                      Vlastníte aj vy nejakú maskaru od Nivei? 

Ďalej tu mám ešte zo pár výrobkov hlavne som sa potešila že majú šampón Timotej je 100% prírodný a 0% parabenov. Konkrétne tento je na mastné vlasy. Cena 2,23€.  Mávam problémy so šampónmi kde je veľa nejakých chemikálii ktoré mi narobili už dosť problémov s vlasmi tak som sa rozhodla že tento vyskúšam.

                                      Máte nejaké skúsenosti s tymíto šampónmi? 

A ešte tu mám Mandľový krém ktorý mi nesmie chýbať pretože na suchú pleť ako stvorený, a 500ml telový krém s mandľovým olejom myslím že na 500ml cena 2,54€ je ukážková.

Romy

Komentáre

  1. Nadherny nakup, nemam zkusenost s nicim z tohoto, ale vypada vse opravdu dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super nákupy! :)
    Ta řasenka od Nivei mě hodně překvapila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nivea vyrábí i dekorativku? O tom jsem neměla ani ponětí :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nivea mascara? Hmm, asi budem musieť zájsť do tety :D :)

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. treba isť pozreť neviem či všade ale hadam by to tak malo byť

      Odstrániť
  5. páči sa mi špirála a mliečko od nivea :) pozývam ťa na GA http://for-beautyblog.blogspot.sk/2013/05/1giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja mám tú špirállu už asi rok .. matka ju dostala a posunula mi ju ... netuším kde bola zakúpená lae je úžasná :) ...

    tu je moja recenzia :) http://maketeddyup.blogspot.com/2012/12/porovnanie-riaseniek.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára