CLOTHINGLOVES

Ahojte určite veľa z vás poznajú stránku Clozhingloves a tý čo nie tak vám ju trošku predstavým.
Ide o stránku na ktorej najdete veľa rozličného tovaru. Od dámskej mody cez pánsku po šperky a iné veci. Výber majú nozaj krásny a rozmanitý. A ta výhodnú cenu! Stránka je spracovaná veľmi prehľadne tak že sa nemusíte báť že sa v nej stratíte.


Nedávno nám navrhli spoluprácu na ktorú sa veľmi tešíme. Trošku vám predstavým pánsku modu.



 Toto je podľa mňa jedna z mála stránok ktoré poznám (ak nerátam ebay na ktorom najdete všetko) na ktorej nájdete fakt veľký výber mužských šiat!
V ponuke majú  krásne denim košele, rozmanité tričká, bundy,mikiny,... Naozaj si je z čoho vyberať. Páči sa mi štýl oblečenia pre mužov je taký elegantný a športový zaroveň!
A čo nohavice pre mužov? Tak aj z tých si je radosť vyberať :) Ceny sa pohybujú okolo 17 dolárov (12,95€). Podľa mňa každý dobre vyzerajúci chalan so štipkou kreativity túto stránku a jej ponuku ocení.





Dámska moda nemá hraníc, nájdete tu všetko spoločenské, svadobné, maxi šaty a kopu iných. Naozaj je tu tých šiat veľa. Ceny sa pohybujú okolo 9 dolárov (6,86€). A šperky tak to je jedná báseň :)

Sme veľmi rady že môžeme spolupracovať s www.clothingloves.net

A aby som nezabudla stačí kliknut na obrázky a dostanete sa na ich stránku a jednotlivé rubriky o ktorých som písala. Mali by tam byť 3 odkazy. :)
1.Hlavná stránka
2.Pánska moda
3.Dámska moda(šaty)
                     
                                                                        ATTY
.

Komentáre

  1. ahoj. dnes som ti posielala mail o vyhre v giveaway. tak ak by si mi mohla odpisat a poslat adresu, aby som ti balicek mohla zaslat cim skor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzera zaujimavo idem hned pozriet:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. neni ani taká predražená oproti naším stránkam, keby bola aj u nás taká

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veľmi pekné naušnice sú tam vedela by som si vybrať :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára