Bioderma Sébium AKN

Ahojte, mám tu pre vás niečo od biodermy kedže ja túto značku som ešte nikdy neskúšala tak som neverila. Sesternica mi dala zo pár vzoriek tak som sa ich rozhodla vyskúšať. Na internete som sa dočítala že tento krém je na mastnú pleť čo mi vyhovuje lebo ja takú mám hlavne čelo sa mi zvykne lesknúť. A ako som ho vyskúšala a to v prvy deň zbadala som výsledok už sa mi nelesklo tak veľmi čelo ako predtým.


Začínam pomaly uvažovať že by som vymenila neskôr krémy (nivea) za biodermu aj ked je o dosť drahšia ale čo žena neurobí pre krásu že? 
Tieto Mini vzorky mi prídu také milé, ešte som nevidela krém v tak malej tube. Pred nedávnom ak ste sa zapojili tak sme dali do giveaway tieto vzorky a nie len na mastnú pleť ale aj na suchú. Kedže je už teraz teplo sa mi tento Sebium AKN určite zíde.


Vzorka má 5ml a krem má také ľahké zloženie, že sa rýchlo vstrebáva a po chvíli už ani neviete že ste si ho naniesli. 
Čo vy používate nejaký z krémov? 
Romy

Komentáre

  1. :) ja pouzivam krem od essence :) a som s nim velmi spokojna...

    C&Ablog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mám akurát vzorky :)
    inak pozývam ťa na moju GA kde možes vyhrat kozmetiku balea i essence :)
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára