Avon eyeshadow primer

Ahojte dnes som sa rozhodla spraviť recenziu na očnú podkladovú bázu od Avon, ktorá mi konečne prišla!
Už som bola zúfalá pretože moja stará sa už dávno minula. No čo k nej dodať.... je skvelá tiene držia super a líčenie mi vydrží celý deň! Na viečku ju ani nevidieť, nemusím čakať kým sa trošku vstrebe ale hneď môžem nanášať tiene. Vôbec sa neodtláča a stačí naozaj malé množstvo a tiene držia aj tak!
Som s ňou veľmi spokojná a určite vám ju všetkým odporúčam! Ja mám odtieň light beige.
Nemám jej čo vytknúť iba ma mrzí že neni vo väčšom balení :( Ja som ju kúpila v zľave za 2,90 eur ale jej cena sa pohybuje okolo 5 eur.




s bleskom                                                                                  




                                bez blesku


A aké podkladové očné bázy používate vy ?

Hodnotenie: 5/5


                                                                                                                                                          Atty

Komentáre

  1. Super, dakujem za recenziu, lebo som už po nej dlhšie pokukovala a nevedela sa rozhodnúť. :) Ja používam od Artdeco, ale neviem, či sa mi náhodou nepokazila, lebo je akási čudná. :( No mam jednu od Zoevy, ale tá je ešte nerozbalená, takže na ňu neviem, čo povedať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V najnovšom katalogu má byť špecialna zlava aspon moja kamarádka takú ma a bude stáť 2 eura ale v katalogu bude za 2,90 tak uvažujem či si ju ešte raz neobjednam :D Júj tak ty ich maš teda dosť :)

      Odstrániť
  2. Tak ta vypadá dobře! Líbí se mi, že je v tom kalíšku, takže je jí tam hodně:) Já má od Elfu a jsem taky spokojená, akorát mi právě za chvilku dojde, tak možná zkusím tuto:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja uz som si ju tiez objednala tak cakam :) hadam bude dobra zle recenzie som na nu este necitala :)

    Inak mam doma bazy od Essence, Gosh a F&F a vsetky su ok :)


    Inak ak este nemas darcek pre rodicov ku dnu matiek alebo otcov pozyvam ta k sebe na giveaway, darcek mozes pouzit aj pre rodicov :)tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/aprilova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. uplne suhlasim :) aj ja ju mam,je skvela

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja pouzivam podkladovu bazu GOSH a som s nou velmi spokojna, ale nebranim sa ani inym znackam :) ked dominam, vyskusam zase nieco ine

    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bázi pod oční stíny nepoužívám, ale na tyto jsem se nedávno dívala, tak ti děkuji za přínosnou recenzi :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Díky za recenzi :)

    Ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde právě probíhá soutěž : http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html. Potěší mě, když se zúčastníš.

    Hezký den
    Dullsinea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ja ďakujem za pozvanie a milý komentár určite sa zapojim :)

      Odstrániť
  8. Tyvado vypadá moc pěkně.:), myslíš, že by se dala sehnat i v čechách?
    Zvu tě na Primark-Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa by sa mal dať zohnať aj v Čechách :) Veď aj vy máte určite Avon kozmetiku . Ono to bolo také zle viditelné v tom časopise a na obrázku sa to dosť podobá na penový make up :D A je tam ešte jedna podkladová báza super CHOCK a je v podstate taká ista ako táto. :)

      Odstrániť
  9. Mně se zatím žádný primer pod stíny neosvědčil :-(

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juj to vážne? Ja podkladovú bázu používam stále a ak náhodou sa mi minie a nová nie je po ruke :D Použijem korektor alebo tuhší make up (Dermacol make up cover)

      Odstrániť
  10. Už jsem o ní párkrát přemýšlela, přesvědčila si mě :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee tak toto je fakt krásny komentár :) Ďakujem. Som rada, potom mi napíš či si s ňou spokojna.

      Odstrániť
  11. možno sa to negatívum premení na pozitívum, lebo ich minieš skôr než by stihli vyschnúť:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to je tiež pravda :D Takto som nad tým nerozmýšlala :D

      Odstrániť
  12. Odpovede
    1. Hej je to strašne maličké ale vydrží dlho. Už ju mám 3 mesiace a stále tam toho dosť je :)

      Odstrániť
  13. no na túto si dlho brúsim peňaženku ale vždy je vypredaná :/ a ja používam buď Elf primer z Essential rady alebo NYX Jumbo Pencil

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To naozaj? :( Ja si ju vždy bez problémov objednám.

      Odstrániť
  14. Super recenze. Já tuhle bázi sice nepoužívám, ale zní to dobře. :)
    Facebook

    OdpovedaťOdstrániť
  15. vyzerá super, možno si ho objednám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Já značkám jako Avon, Oriflame, moc nedůvěřuji :) ale tahle báze vypadá dobře... balením mi připomína artdeco...

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tiež mám túto bázu a neviem si ju vynachváliť, je pravda že je to malé balenie ale aj tak sa to míňa pomaly pretože z nej stačí veľmi málo :))

    http://everythingaboutmyworld58.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahojte. Ja pouzivam presne tento podkladovy "krem" a som s nim velmi spokojna. Ocne tiene mi vydrzia skoro do vecera 😊 Urcite odporucam

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára