Alverde eyebrow gel

Ahojte a je tu ďalšia recenzia! Tento krát som sa rozhodla napísať o eyebrow gel od Alverde.
Tento produkt som zháňala v drogériach dlhšiu dobu ale vždy bol vypredaný...
Ale jedného dňa sa mi pošťastilo a bol tam! Posledný kus, tak som neváhala a kúpila.

Ja mám odtieň 01 ktorý je síce určený viac menej pre blondýnky ale na tmavšom obočí pôsobí krásne hnedo.No tak prejdime k postupnému hodnoteniu.
Obal má ako klasická riasenka je pevný a praktický.



Kefka nemá chybu nie je veľmi veľká a tak nedochádza k nežiadúcemu zafarbeniu kože mimo obočia.



Toto je veľkou výhodou! Krásne to zarovná obočie a ono ostane neporušené po celý deň. Ocenia to hlavne dievčatá ktoré majú o niečo dlhšie chlpky.

Nanášanie je veľmi jednoduché a praktické. Obočie len niekoľkokrát ,,prečešeme" a ono sa krásne zafarbí a zafixuje. Nie je to žiadna veda. Je to veľmi výhodne pre tých čo nemajú čas farbiť si obočie tieňmi alebo ceruzkou. Je vhodný na bežne denne nosenie.

  

PRED:                                                                                        


                                PO:

No a na záver už len treba dodať že tomuto produktu nemám čo vytknúť. U mňa spĺňa všetky kritéria a môžem vám ho vrelo len odporučiť. Kúpila som ju v Dm a stála okolo 3 - 4 eur.

                             Zaujímalo by ma či u vás v drogériach máte aj iné odtiene tohto produktu.
              Lebo u nás som narazila len na tento jeden odtieň 01.
   

Moje hodnotenie:  5/5




PS: Teším sa na vaše komentáre a názory :)                                                                              Atty
 



                                                                                                                                                  


Komentáre

  1. zišlo by sa :) v ktorej drogérií si to kúpila? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ejha :O Ja mám na blondínku dosť tmavé obočie a keďže som farbiť nechcela zvolila som si cestu úzkeho tvaru, no teraz premýšľam či neísť do tohto produktu a skúsiť to. Budem to mať na mysli, ďakujem za tip :)

    Na mojom blogu práve prebieha giveaway www.just-angelity.blogspot.sk :) Budem rada ak zavítaš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nejaký čas ho zháňam, ale vždy je vypredaný. To obočie po vyzerá naozaj lepšie. :) Teraz si ma len utvrdila v tom, že ho musím mať! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára