Outfits

Mám tu pre vás zo pár outfitov, ktorý by ste si vedeli na sebe predtaviť? a kam by ste si ho dali?

1.
1. blúzka, Camaieu
2. sako, Fishbone
3. rifle, Ann CHristine
4. kabelka, Reserved
5. peňaženka, Ann Christine
6. doplnky, Ann Christine
7. náušnice, bizuteriasnov.sk
8. balerínky, topankovo.sk
9. okuliare, Ann Christine

2.
1.tričko, Cropp
2.svetrík, Cropp
3.sukňa, Fishbone
4.kabelka, Cropp
5.hodinky, Klenoty Aurum
6.tenisky, Humanic
7.náušnice, Klenoty Aurum
8.náramky, Klenoty Aurum
9.opasok, Reserved
10.bunda, Guess

3.
1.sveter, H&M
2.rifle, NEW YORKER
3.vesta, H&M
4.hodinky, KLENOTY AURUM
5.náhrdelník, NEW YORKER
6.kabelka, H&M
7.náušnice, bizuteriasnov.sk
8.čižmy, topankovo.sk

4.
svetrík - Jennyfer, 
nohavice - H&M, 
bunda - H&M, 
šál - Mango,
 okuliare - Mango,
náušnice - Reserved, 
kabelka - Zara, 
lodičky - Topankovo.sk

5.
1.Šaty, GANT
2.Bunda, Guess by Marciano
3.Kabelka, Guess by Marciano
4.Topánky, Guess by Marciano
5.Náramky, Reserved

6.
rifle - Veromoda,
 tričko - Glamourfashion, 
kabát - Mango, 
čižmy - Glamourfashion,
kabelka - H&M, 
náramok - Stradivarius

7.

top, Modalux
kraťasy, Ann CHristine
kabelka, Desigual
topánky, Guess
náhrdelník, Tatiana Beaded
okuliare, Ann Christine
prsteň, Jamie Joseph
hodinky, Cimier

8.
1. šaty, Tally Weijl
2. topánky, Deichmann
3. svetrík, H&M
4. kabelka, H&M
5. okuliare, H&M
6. náušnice, Tarina Tarantino

ROMY

Komentáre

  1. Všetky sú krásne, ale najviac u mňa zabodoval 2.outfit, ja som koženkofil :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten třetí je úplně podle mého gusta, ideální třeba na odpoledne s kámoškama :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, pozývam ťa ku mne na blog na moju prvú giveaway, bude veľmi rada ak sa zapojíš. :)

    http://ishardbeme.blogspot.sk/2013/03/giveaway-i.html
    XX

    okrem 6. a 7. sa mi páčia všetky :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára