FRANCE Miss you

Ahojtee
Ma tak napadlo že sa s vami podelím o môj najlepší zážitok nikde inde ako vo Francúzku. Bola som tam ešte v roku 2009 ale aj tak sa nato nedá zabudnúť bolo tam fakt super. Boli sme len 11ti z našej školy. A to sme nebehali len po pamiatkach a po Paríži navštívili sme prístav Nantes, Saint-Nazaire menší prístav + atlantický oceán. Zo školy sme boli na 3 týždne vo Francúzsku na praxi, presnejšie Machecoul kde sme boli aj ubytovaní v spojenej škole s internátom takže druhý týždeň sme sa tam stretávali aj so študentami keď sa vrátili tiež z praxe.
Každé rano nas vozili do rodín kde sme od 7.00-19.00 praxovali alebo im len tak pomáhali z hocičím. Ja som bola napr. na farme kde mali kravy, takže si viete predstaviť že som pomáhala hlavne tam. Dokonca som jazdila na traktore ale do teraz nechápem ako som tomu francúzovi rozumela lebo po francúzky neviem ale ako sa hovorí rukami nohami nie?
Určite ale som tam nemakala od rana do večera o 12 som chodila na obed alebo som sním aj pomáhala, chodila som snimi na nákupy, pre dieťa do škôlky, proste všetko čo patrí k rodine. Bola to 6 členná rodina a mali 4 chlapcov traja z nich už chodili do školy. Veľmi dobre som sa tam cítila dokonca mi napísali kedy ešte prídem.
Ostatní boli na farmách kde mali napr. kozy a prepelice. Musím povedať že som veľmi rada že som tam bola a mala som takúto možnosť.

Tu máte zo pár fotografii. Dúfam že sa vám článok páčil a ak by ste sa ma chceli niečo opýtať nech sa páči. ROMY



Ulice Paríža


Atlantický oceán

Botanická záhrada



Farma-prax


Prístav


NA KONIEC DOBRU CHUŤ predsa som sa odhodlala okoštovať 

Komentáre

  1. v Paríži som bola pred dvoma rokmi a bolo skvele!♥ Paríž sám o sebe je jedno krásne mesto:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. woow! ja tam chcem íísť :♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je tam pekne mne sa tam páčilo ak by sa podarilo išla by som ešte raz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádherné fotky <3 Francie je krásná (:

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára