I Love Lip Balm

AHOJTE
Pripravila som si trochu článok o balzamoch na pery pretože ich mám veľmi rada a nevedela by som si predstaviť bez nich život, tak ďakujem tomu kto ich vymyslel. Vždy musím mať nejaký pri sebe a keď si ho náhodou zabudnem tak som s toho nespokojná.

1 prvý balzam je podľa mňa top, čo sa týka zimy vitamínový VITALOS BALZAM - je veľmi jemný a má také mastnejšie zloženie pery dokonale hydratuje a kým si ho nejako neutriem tak vydrží dlho. Jeho plus je že sa nemusí nanášať prstom. Vezmem si ho keď niekam idem ale nevadia mi ani také balzamy čo sa nanášajú prstom len ich používam len keď som doma a viem že nemám špinavé ruky.

2 číslo dva dávam balzamom od oriflame teda HOJIVÝ ZÁZRAK dala by som im aj č. 1. Mala som už všetky druhy a tu je rebríček od tej naj príchute.
1-običajný
2-karamel
3-mandle
4-vanilka
5-čokoláda - tento mam ale ešte nepoužívam tak neviem
6-višňa alebo čerešňa - moc ma nepresvedčil

3 sem dávam balzam od oriflame TENDER CARE LipBalm 4g - tiež je jemný a dobre hydratuje a taktiež aj balzam od Avon INTENSIVE MOISTURE s Materskou kašičkou - krásne vonia a tiež výborne hydratuje len sa trochu ťažšie vytláča z tuby ale mne to nevadí.

4 patrí balzamu znovu od avonu NATURALS - HONEY 15ml. Tento balzam je taký obyčajný nevydrží moc dlho na perách ale nedávno som dokonca zistila že má sladkú príchuť.


5 miesto dávam balzamu LABELLO-SOFT ROSÉ. Tento balzam mi príde skôr tak na leto nie na zimu. Perám dodáva taký ružovkastý vzhľad alebo skôr zvírazní farbu pier.

6 a úplne posledný dávam balzam od Avon CARE RICH MOISTURE Balm - Vianočná edícia. Tento je už starší a sa asi nepredáva ale jeden mi ešte ostal. Keď som ho naniesla tak mi strašne vadil na perách úplne ako nejaká "žbrnda":) tak som si sním natierala na koniec kožtičku okolo nechtov.

Tieto balzamy ktoré momentálne mám som trochu ohodnotila, aj keď som ich už mala strašne veľa. 

Ak máte nejaké dobré tipy s ktorými ste spokojné vy tak privítam keď mi napíšete aké. 

ROMY:)

Komentáre

  1. najviac mi "chuti" ceresnovy a karamelovy hojivy zazrak ale momentalne mam rada pomarancovo cokoladovy od Balea :)
    Ela
    PS: na nasom blogu bezi GA :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Balzamky vypadaji vsechny skvele :) take je miluji, momentalne jsem sk oblibila velky jeleni luj :)
    Moc pekny blog, libi se mi na nem a jsem novou ctenarkou.
    Rada bych te pozvala na svuj a treba se Ti u me take zalibi :)
    Inhotblog.blogspot.cz
    Kkiss

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem že sa ti páči naš blog, už som sa pripojila aj k tvojmu tiež je veľmi pekný :))

      Odstrániť
  3. Bez balzámů taky neumím žít! :D Jinak ten od Orifllame je nejlepší!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Balzám musím mít pořád po ruce a nezáleží na značcce :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  5. já nejraději používám Klasické velké 'lepidlové balení' od Reginy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. podla mna Vitalos a klasicka vazelina su top!

    Inak na mojom blogu sa práve koná TOP giveaway o kozmetiku Macadamia hair. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já osobně na noc používám třeba obyčejnou vazelínu:) myslím že je nejlepší

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Labello mám hrozně ráda :) to použivám já :) ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja som závislák na labelle :) teraz momentálne používam medové a tiež som si kúpila balzam hurraw a som spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja mam oriflame a labelo a som spokojná :))
    pokiaľ rada čítaš u mňa na blogu prebieha giveaway o knižnú novinku :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  11. bez balzámu na rty bych asi umřela:-D ten hojivý zázrak musím vyzkoušet!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já mám najradšej labello :) tých by som si pokúpila aj tony :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára