Blooming teas (Kvitnúce čaje)

BONTHÉ Nekonečné šťastie

Ahojte
Dnes som si varila čaj.. si pomyslíte, že čo tu môže písať o čaji ale tento je fakt zaujímavý. Ja osobne som ho pila prvý krát možno, že ste sa sním už stretli. Chutí ako zelený čaj a môže sa zaliať 4x. Je to taký malý zväzok v tvare väčšej fazule a keď sa zaleje tak sa roztvorí ako keby kvitol. V skutočnosti je to čaj ktorý pochádza z Číny. Sú to takzvané kvitnúce čaje. V Číne symbolizujú lásku, šťastie a bohatstvo. Ak by ste si o tomto čaji chceli prečítať viac tak nižšie na obrázku je napísané aj ako sa vyrába.


Nebudem tu vypisovať dlhé články, lebo viem aj podľa seba, že keď vidím hocikde dlhý článok tak ho rýchlo len prejdem očami. Zase nevravím, že každý to tak robí ako ja ale určite sa nájdu aj takí, čo radi čítajú. ;))


A takto vyzerá keď sa zaleje 





Ako ste vy na tom s čajmi? Máte radi bilinkové alebo ovocné či radšej žiadne? 

                                                                                                                                                Romy;)

Komentáre

  1. kvetoucí čaj jsem nikdy nezkoušela..nejsem moc čajová, mám ráda zelený a černý a taky karkade (moc doporučuju!! :))...ráda si zajdu do čajovny, ale doma si moc čaje nevařím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za odporučenie ešte som o takom čaji nepočula vyskúšam :)

      Odstrániť
  2. Tyhle čajíky vypadají krásně pro oko, ale ne pro mé chuŤové pohárky ... to si raději dám svůj oblíbený roiboos

    OdpovedaťOdstrániť
  3. rada by som takýto pekný skúsila, ale mám rada mätový a zelený :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. milujem kvitnúce čaje, pozorovať aj piť♥
    je to úžasný vynález, alebo ako to nazvať!:D
    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓

    + práve u mňa prebieha aj giveaway, tak sa môžem zapojiť a skúsiť šťastie:)

    nati

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára