NEW NIVEA LIP BUTTER - nivinky

Počuli ste už o nich? vyzerajú fakt úžasne!!:) Dúfam že čoskoro sa budú dať kúpiť aj u nás:)

Nivea spustila svoj nový Lip Butter balzam na pery 7.novembra vo Francúzskom inštitúte v New Yorku. Môžeme sa tešiť na príchute karamel, malina, vanilka a makadamia a úplne bez príchute obyčajný balzam. 
Preslávená značka NIVEA známa svojou starostlivosťou o pleť sa môže pochváliť o 4 nové balzamy. 
Maskérka hviezd ako je Rosie O´Donnell, Hallie Berry, a Mariah Carey dávajú týmto výrobkom svoj súhlas. 
Ale ak ste ich u nás niekde už zazreli tak napíšte kde:) Ďakujeme že sledujete náš blog. 




 Romy.

Komentáre

  1. Dufam že budú v obchode čo najskor, urcitevsi kupim :). pozyvam ta na moj blog http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to dufam aj ja :) a ako sa pripojim prosim ťa na ten tvoj blog? lebo nevidim tam nič take že pripojiť sa k blogu..

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerajú byť super a určite musia krásne vonať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som o nich citala na zahranicnych blogoch a zevraj su famozne!urcite by som ich skusila!

    Inak hladas nejaku super farbu na domace farbenie tip tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/bianca-testuje-loreal-preference.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jsou úžasné, ale pokud vím, tak v ČR nebudou. Stejně jako Nivea dekorativka :-(

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je zle :( Ale ak bude o ne veľký záujem aj v ČR mohli by sme usporiadať giveaway :)

      Odstrániť
  6. Vyzerajú úžasne, keď ich uvidím niekde určite vyskušam..žiaľ ešte som ich nikde nevidela v obchodoch.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tie vyzerajú úžasne,hneď by som jeden brala,alebo aj dva,lebo tie príchute sú úplne že mňam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niekde som čítala ževraj sa k nám ani nedostanú :(škoda

      Odstrániť
  8. mňaaaaaam takýchto nie je nikdy dosť

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásny blog-tak isto článok,no chcela som si ho tiež kúpiť ale na Slovensku ho nepredávajú,škoda.Kukni môj blog a pridaj si ma k lokalithttp://kazdonenny.blogspot.sk/e vopred ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára