Perfektne zohratá dvojka na vlasy

V našom obchode na dedine v coop jednote som objavila tieto produkty na vlasy a pri pohľade na ne mi napadlo, že to sú určite nejaké francúzske alebo iné zahraničné výrobky. Keďže tam je napísane Dr. Sante. No keď som si prečítala popis vzadu tak som ostala milo prekvapená a ono to je vlastne slovenská výroba čo ma aj potešilo. Tak som si hneď schmatla šampón aj kondicionér a pri pokladni som dostala ku ním aj mydlo

Dr.Sante Šampón na vlasy s argánovým olejom a keratínom 
Po pravde som od tohto šampónu nečakala nijaké zázraky, ale po umytí som ostala nemo pozerať, keď mi uschli vlasy, že aké ich mám pekné lesklé a jemné. Nijaké príznaky poškodených vlasov- končekov som na pohľad nevidela, takže tento zázrak ich celkom scelil, čo som ešte fakt pri nijakom šampóne nepostrehla. Dokonca som bola nadšená z toho ako mi vlasy pekne vyrovnal a vyhladil, lebo ich mám vždy také rozlietané po umytí. Vôňa je príjemná pekná ale pri umývaní už vôňu necítiť ani po umytí. Teda aspoň ja to necítim. Neobsahuje žiadne parabény a minerálne oleje. Možno aj pre to aký je skvelý ma vôbec pri ňom nesvrbí pokožka hlavy, ako to býva pri lacnejších šampónoch. Obal sa mi páči je taký klasický žiadne komplikované otváranie proste no klasika.
Píšu o ňom:
Regeneruje štruktúru poškodených vlasov, vlasy vyhladzuje, dodáva im pružnosť a zabraňuje rozstrapkávaniu končekov. Keratín vypĺňa poškodené miesta vlasov čím vyrovnáva ich povrch a ochraňuje tak vlasy pred negatívnymi vplyvmi.
 Zloženie šampónu

Dr.Sante kondicionér pre oslabené vlasy s makadámiovým olejom a keratínom
Konzistencia tohto kondicionéru je na pohľad aj dotyk rovnaký ako u iných no pri použití na mokré vlasy, sa ako keby do nich vstrebe, stratí a ani neviem, že som ho použila. Pri iných kondicionéroch cítim, ako sú vlasy mastné pri natretí, ale tento je pravý opak. Nie je to vôbec problém, lebo vlasy ako som už písala sú proste krásne po použití týchto dvoch produktov. Mám pocit že jediné v čom sa líšia je vôňa inak funkciu spolu zohrávajú perfektne. Pri tomto tiež platí, že pri použití na vlasy sa vôňa stratí a kúpeľňa nebude pekne rozvoniavať. Ku šampónu som si mohla vybrať rovnaký s argánovým olejom ale keďže som sa nevedela rozhodnúť šampón som vzala s argánovým olejom a kondicionér s makadámiovym.
Píšu o ňom:
Kondicionér obnovuje pružnosť a jemnosť pričom zjednodušuje rozčesávanie vlasov. Účinne dopĺňa šampón. Už po jednom použití navracia vlasom prirodzene zdravý vzhľad. Neobsahuje žiadne parabény. Použiť adekvátne množstvo na osuškou vysušené vlasy od korienkov po končeky. Opláchnuť vodou.
Tak toto použitie som ešte nikde nevidela že na osušené vlasy osuškou sa má použiť kondicionér. Ešte som to tak neskúšala používam ho hneď na mokré vlasy a možno je to chyba, ale nechcem si potom znovu sušiť vlasy mokrým uterákom alebo ďalším suchým.



























Poznáte ich? Ako sa vám pozdávajú?
Roumí

Komentáre

  1. Na to že si ich objavila v coop jednote vyzerajú veľmi dobre a ďalšie plus je že sú to slovenské výrobky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tý jo vůbec neznám, ale vypadají dobře.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už som o týchto produktoch počula, no neskúšala som ich. Páči sa mi však, že je to slovenská značka. V poslednom čase nachádzam veľa slovenskej kozmetiky, síce hlavne na internete ale aspoň niekde. Konečne sa aj naša malá krajina stáva producentom kozmetiky a hádam nás prestane zaplavovať nemecká kozmetika.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja by som tiež radšej uvítala veru slovenské produkty, lebo ako tak sa už o tom diskutuje aj v TV že aj potraviny by sa mali viacej naše predávať:)

      Odstrániť
  4. Wau, tak takéto recenzie sa čítajú dobre! Možno vyskúšam aj ja, keďže ide leto a moje vlasy dokážu byť naozaj oslabené, suché a poškodené :/ ❀ A musím sa priznať, že som netušila, že je to slovenská značka!

    ❀ Blog de la Licorne ❀

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak po tomto sampone sa urcite poobzeram, potrebujem nieco z coho ma nebude svrbiet cela hlava.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mne ten šampón vôbec nepomáhal, neviem, čo mám s vlasmi. :D

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára