Veľmi suchá pleť? Toto je zachránca

Neviete si už rady zo šupinkami na nose hlavne v chladnom počasí? Ja som záchrancu našla. Tento fešák mi veľmi pomohol a nemusela som sa už báť vínsť na ulicu bez toho aby som sa pozrela do zrkadla. 
Alverde ošetrujúci krém s výťažkom z avokáda pre veľmi suchú pleť 50ml /cca3-4€
Prírodné účinne látky z bio avokáda, včelieho vosku,lipidov a kamilkového extraktu upokojujú a podporujú regeneráciu pleti. Rastlinný glycerín hydratuje pleť a chráni ju pred vysúšaním. Vrásky z vysušenia a pocit napätia budú minimalizované. Darujte pokožke požadovanú elastickú jemnosť.
Návod na použitie: Naneste krém večer na vyčistenú pleť, krk a dekolt. Bez obsahu zložiek na báze minerálnych olejov.
Po kréme od avonu som začala používať tento a jeho hydratácia vydrží celý deň. Bála som sa že budem mať po použití mastnú tvár a budem sa lesknúť ale on sa pekne vstrebe a nič také sa nekoná. Celý deň krásne hydratuje pokožku, keď si prejdem rukami po tvári napríklad aj večer stále cítiť, že svoju úlohu plní dokonale. Pleť chráni pred vysúšaním a dokonca netreba žiadny očný krém, lebo okolie očí je stále vláčne po kréme. Jeho konzistencia je samozrejme ešte hutnejšia ako klasický nivea krém a rozotiera sa tak trošku ťažšie ale ide to fajn. Nazvala by som ho ako ,,maslo na tvár". Pri natieraní mám pocit že sa nevsiakne a nevstrebe a budem sa lesknúť ale po chvíľke nevidieť po ňom ani stopy. Neviem prečo je písané, že naneste krém večer na vyčistenú pleť, keď mne sa páči používať ho ráno a aj tak robím. Chráni pleť pred pnutím a minimalizuje tým tvorbu vrások. Takže za tento produkt dávam palec hore. Nachádza sa v tube, čo mne osobne nevadí a dobré sa vytláča. Tak ak máte suchú pleť určite neoľutujete.
Aký produkt od Alverde je váš najobľúbenejší?
Roumí

Komentáre

  1. Ja nemám suchú pleť, ale cez zimu je aj moja pleť na niektorých miestach vysušená takže vďaka za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám strašně suchá místa na obličeji, často záděry apod. a nejvíc mi zatím pomáhá lahvička s arganovým olejem :)

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovedaťOdstrániť
  3. uplne šupiny nemám, ale mám suchšiu pleť, musím sa po ňom obhliadnuť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od Alverde som mala dekoratívku no po čase začala divne páchnuť, tak som ju vyhodila. Značke dám ešte šancu, určite od nej niečo vyskúšam. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Děkuju moc za tip! :) Momentálně mám pleť sušší, tak jsem ráda, že vím, co vyzkoušet :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zrovna jsem si chystala recezi na blog taky s Alverde krémem. Suchou pleť nemám, ale i tak mě krém zaujal a líbí se mi to jeho balení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Alverde mám veľmi rada, najmä preto že netestujú na zvieratách

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No tak tento by som mala vyskúšať. Aj keď pleť nemám suchú, skôr normálnu až mastnejšiu v T-zone, ale v okolí líc je suchšia a niekedy sa mi robia až šupinky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja mam taku divnu plet niekde suchu inde zas mastnu s velkymi porami, neupchava ich nahodou?
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím že nie lebo čokoľkek som používala pory sa upchavaju rovnako:)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára