Recept: Jahodový dezert s mascarpone

Mala som doma načaté mascarpone, veľkú načatú smotanu z Lídla a ja som rozmýšľala čo stým skúsim urobiť. Tak som teda ešte vytiahla zamrazené jahody z mrazničky nech sa teda minú keď už každú chvíľu bude ich samozber. A takto to dopadlo..
Potrebujeme do 4pohárov:
*2PL 18% smotany(Lídl)
*200g mascarpone(Lídl)
*4čl medu/cukru/iné sladidlo, ak chcete sladšie treba dať viacej podľa chuti
*1vajce

Postup:
Najprv som si lyžičou premiešala smotanu a mascarpone dokopy, potom pridala jahody a med nech sa trochu rozpustia. Keď už jahody púšťali farbu rozmixovala som to všetko mixérom. Celé vajce som rozšľahala mixérom zvlášť v miske do takej jemnej peny a vyliala som to do jahodovej zmesy. Premiešala som to už len lyžicou. Mixérom by sa to mohlo možno zraziť. Naliala som to do pohárov a dala schladiť do chladničky. Za nejaké 2 hodinky to stuhne a môžete ozdobiť už podľa seba. 
Dobrú chuť ☺☻
Je to pre mňa taká zdravšia alternatíva keď som tam pridala med na miesto cukru. Síce je tam smotana a mascarpone, ktoré sú dosť tučné ale radšej mám tieto, ktoré sú oveľa zdravšie oproti ,,Light" potravinám, kde je všetko dobré-zdravé odobraté. 
Budem rada keď mi napíšete nejaký typ na vaše obľúbene dobroty. Majte sa pekne.
Roumí

Komentáre

  1. Mňaaam, mascarpone miluju a lesní plody taky, to bych si mohla udělat, jakmile nám na zahradě vyrostou jahody i borůvky, mňam :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Yummy -- to vypadá úžasne!:)

    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten vyzerá ale super, musím čím skôr vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to moc pěkně! že bych doma zkusila udělat ? asi se fakt nechám inspirovat!
    A jinak, dáme vzájemný odběr stránek ? :)
    http://nanaberries.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mňaaaaaaaaaaam ! toto chcem teraz hneď :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára