Letné citrónové osvieženie tela i mysle

Ahojtee, aj tento raz som mala možnosť vyskúšať niečo z Dm-kových noviniek. Balea Body Mousse telová pena, obsahuje jojobový olej a olej z hroznových jadier. Jej cena je 2,59/250ml. Nachádza sa v umelom obale s peknou jemnou slabo-zelenkastou farbou. Aróma ma očarila hneď po otvorení ako som túto penu ovoňala. Z tejto peny cítim krásnu sviežu vôňu citrónovej trávy ktorá, je teraz na leto ako stvorená. Nie len že osvieži pokožku ale aj myseľ.
Táto osviežujúca telová pena má ľahkú textúru a preto sa tak jednoducho nanáša kdekoľvek na telo. Len tak zľahka naberiem prstami a nanesiem na pokožku. Krém alebo lepšie povedané pena sa rýchlo vstrebáva nezanecháva pokožku mastnú ale ani lepivý povlak. Pokožka je jemná hydratovaná, nasatá olejmi s hroznových jadier a jojoby, a teší sa s krásnej vôňe citrónovej arómy. Po nanesení už nie je vôňa taká intenzívna, ale pekne sa rozloží a cítiť tak trochu aj oleje, ktoré sa uvolnia po použití. Vôňa sa hneď nevytratí ale nejakú chvíľu ešte na koži zotrváva. Kedže má takú ľahkú, vyšľahanú a nadýchanú konzistenciu je skôr Body Mousse vhodná na teplejšie dni ako na zimu. Podľa seba viem, že cez zimu potrebujem hustejšie krémy ako maslá a suflé ale teraz mi stačí úplne ľahučký krém ako je aj táto pena od Balei.
Po otvorení šróbovacieho uzáveru bola pena chránená aj plastovou fóliou ako niektoré krémy zvyknú byť pred nejakými zvedavcami, alebo je tak krém chránený pred únikom hodnotných látok a vôní a taktiež pred vytečením. Plastová nádoba nie je veľmi tvrdená ale skôr taká ohybnejšia a úplne jednoduchá, po minutí určite aj využiteľná.
Takže hodnotím to tak, že v poslednom čase ju dosť často používam hlavne po osprchovaní ale aj zvlášť na ruky. Viem si ju predstaviť určite aj v kufri, kde poputuje so mnou na dovolenku a kde toho osvieženia nikdy nie je dosť.
 Zloženie

Ak vás táto pena zaujala tak určite neoľutujete. Nájdete ju v našej obľúbenej DM-drogérii aj s ďalšími novinkami ako Balea Body glee taktiež na telo, Matcha zelený čaj, Balea Body Fit celulitídový zábal ale aj masážnu rukavicu, Balea krém na odfarbenie chĺpkov alebo Balea suchý šampón pre svetlé a tmavé vlasy. 

Roumí

Komentáre

  1. Ja sa teda na ňu chystám keď miniem niečo z mojich zásob. Vyzerá veľmi fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pena vyzerá zaujímavo, vôňa musí byť úžasná. No momentálne mám množstvo telových krémov a mliek, takže musím spotrebovávať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pena musí nádherne voňať, páči sa mi obal a konzistencia. Doma mám však veľa mliek a gélov, ktoré som ešte nestihla spotrebovať. Takže najprv pôjdu tie, a potom príde na rad táto pena. ;)
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Niečo také ľahké na telo by sa mi počas horúcich dní určite zišlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fú tak toto vyzerá lákavo a ideálne na leto, ja citrusove vôňe zbožňujem a najmä v lete :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je naozaj skvelá, osviežujúca a voňavá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja mám momentálne telové maslo v kombinácií mandľa a bambucké maslo, taktiež od Balei. Tak dúfam, že s ním budem spokojná aspoň tak, ako ty so svojim :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Táto pena vyzerá božsky, určite sa na ňu pozriem . :-) Skvelá recenzia ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pěna jako taková mě podle tvého popisu velmi láká :), ale bojím se té vůně, většinou mi ty citronové moc nesednou.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára