Čistenie pleti s Alverde ma baví

Tento Alverde gélik na čistenie pleti mám doma už dávnejšie a používam ho možno tak raz do týždňa, kedže obsahuje alkohol a ten pleť celkom vysúša a ja ju mám suchú celkom dosť niekedy. Pokukávala som po ňom dlhšie ale keďže som mala doma iný produkt na čistenie tak som si ho kúpila až po minutí toho starého. 
Alverde Aqua čistiaci gél s morskými riasami 150ml/cca3€. Obsahuje hodnotné aktívne látky s morských rias, osviežuje a harmonizuje pleť. Odstraňuje nečistoty, mejkap a nadmerný maz jemne ale dôkladne. Je určený na normálnu až zmiešanú pleť. 
Tento čistiaci gél na tvár je bez farby, konzistencia je jemná gélová ľahko sa nanáša. Vôňa je taká trochu morská, žiadna vtieravá parfumácia ale trošku je cítiť aj po alkohole čo mi vôbec nijako neprekáža. Neobsahuje žiadne pílingové čiastočky takže jemnučko čístí pleť je tolerantný k pokožke a zanecháva ju pekne vyčistenú. Páči sa mi, že mi tvár osvieži a veľmi pokožku nevysúša necítim až také veľké pnutie ako pri niektorých výrobkoch, ktoré obsahujú tiež alkohol. Samozrejme ho ale nepoužívam každý deň myslím, že nie je potrebné každý deň pokožku nijako veľmi vystavovať veľkému čisteniu. Ak je to potrebné použijem ho za také 3-4 dni znovu, ale inak raz za týždeň mi to úplne stačí. 
Taktiež ho používam aj s touto kefkou Ebelin na čistenie pleti ktorú s gélom použijem raz za ten spomínaný týždeň. (Dostala som ju dávnejšie na testovanie z DM) S kefkou sa pleť úplne prečistí premasíruje a prekrví. Dokonca mi s ňou úplne odlíči aj moje obočie, ktoré si denno-denne farbím vodeodolným gélom. Mejkap som sním zatiaľ nezmývala ale myslím že za pomoci tejto kefky by to zvládol ľavou zadnou. Musím sa priznať že zo začiatku som jej nevedela prísť na chuť prišla mi dosť drsná ale postupne s týmto gélikom som zistila, že je úplne skvelá. Krúživými pohybmi bez tlačenia a pomalým masírovaním pleti sa môj pohľad na túto kefku zmenil a dala som jej šancu. 
Čo sa týka samotného čistenia s gélom alverde len za pomoci rúk sa mi moje obočie nepodarilo tak úplne odlíčiť. Čiže na samotné odličovanie je trochu slabší. A to je aj celkom jeho pozitívum, že nevysušuje pleť, lebo neobsahuje až tak veľa alkoholu. Pení dobre po spojení s vodou sa po chvíľke vytvorí celkom bohatá pena a tým pádom sa tvár veľmi šetrne a ľahúčko krúživými pohybmi umýva.
Póry som si nevšimla, že by trochu pomizli, ale po umytí ich vždy tak trošku stiahne a nie sú až tak viditeľné hlavne na nose.
Hodnotím ho ako priemerný produkt nie je zase ani najlepší ale ani najhorší. Pokiaľ by vám stačil je to skvelá prírodnejšia alternatíva čistenia pleti.
Zloženie
Skúšali ste niečo z tychto výrobkov? Čo vyhovuje viacej vám?
Roumí

Komentáre

  1. Takéto čistenie ma naozaj zaujalo. Ak mám povedať pravdu, veľmi nerada si čistím pleť ale týmto si ma naozaj zaujala :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Doma mám tu elektrickú kefku, a s ňou som spokojná. Pri rýchlom umývaní používam takú kefku akú máš ty, no nie je z DM. A momentálne mám doma gél, ktorý testujem a ten sa mi zatiaľ pozdáva, takže uvidíme. Čo ma však zaujalo je cena, ptž. 3 eurá za bio kozmetiku je viac než super. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento gel mám a jsem s ním úplně naprosto spokojená! Kartáček mám teda ten elektrický a spolu s ním vždy gel používám a výsledek je vždy fajn. Za pomocí jen rukou jsem ho ještě nezkoušela, takže mě zatím ještě nezklamal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já měla od Alverde krém a byl děsnej, ale těmhle kartáčkům jsem na chuť přišla a tak přemýšlím, že třeba pečující kosmetiku by mohli mít dobrou a já jen sáhla po špatném krémíků. Alverde jedeee! :D :)

    www.plesatazpevacka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento gél som neskúšala, ale mala som iný od Alverde - umývací krém s liečivým bahnom a bol celkom fajn. A čo sa týka kefky, tak mám elektrickú, ale v poslednom čase ju moc často nepoužívam, nakoľko mám problematickejšiu pleť a nie vždy mi čistenie kefkou vyhovuje.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám rada Alverde a tento gél ma veľmi zaujal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja mam doma kefku a je super :)
    Pozyvam na letnu GIVEAWAY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Neskúšala som nič z týchto výrobkov, ale vyzerajú skvelo :) Po géli sa určite pozriem

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som si nedávno kupila presne takyto peeling .... použila som ho zatial len raz, takže neviem opísať nejaké účinky. Ale zatiaľ sa mi celkom pozdáva. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zrovna včera jsem koukala na ten čistící kartáček a bála jsem se si ho vzít, aby nebyl příliš drsný :) Tak po tomhle článku ho asi vyzkouším :)

    http://paulinestinyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára