Recept: Ovsená bábovka

Trošku dlhšie som nepísala žiadny recept, ale teraz sa to pokúsim napraviť. Takýto zdravý sladký som tu ale nemala vôbec. Teraz keď musím zasa po roku držať diétu kôli mojej chorobe, s ktorou to ťaháme spolu už dva roky si robievam takéto dobroty. Keďže nemôžem jesť mesiac nič čo obsahuje jódovú soľ tak radšej jedávam sladké ale v zdravšom prevedení.
Potrebujeme
*3 hrnčeky ovsených vločiek
*3vajcia
*3PL medu (iné sladidlo)
*3/4 hrnčeka jablkové piré
*220g biely jogurt
*2PL olivový olej
*1ČL sódy (1 kypriací prášok)
*1ČL škorice
Brusnice, hrozienka, orechy, tmavá čokoláda

Postup
Vločky rozmixujeme alebo pomelieme na múku. Pridáme sódu alebo kypriací prášok premiešame. Pridáme vajcia, med, jogurt, olej, škoricu, jablkové piré a premiešame. Ja som to všetko miešala lyžicou ale možno bude lepšie to všetko spolu dobre rozmixovať mixérom aby bolo cesto trochu spenené a tým aj nadýchanejšie. Do cesta som ešte nasekala a zamiešala čokoládu.  Formu na bábovku vymastíme maslom a cesto vylejeme do nej. Pečieme 50-55min 150°C Podľa rúry. 

Po upečení som bábovku posypala ešte kokosovým cukrom a pri podávaní môžeme poliať napríklad javorovým sirupom, ja som mala sirup z agáve. Nemusíte ale môžete, ak máte radi viacej sladké ako ja. A lalaaa raňajky mám hotové ... Bon Apetit!!! ;-)

Ak máte podobné recepty tak budem rada ak mi napíšete nejaký typ. Raňajkujete vločky? alebo chlieb slaninu, salámu alebo párky či iné? Ja sa neviem dočkať kedy už budem môcť..

Roumí

Komentáre

  1. Mňaaaam, vyzerá geniálne!
    Ja raňajky striedam, robievam si overnight ovsenú kašu, cottage cheese so zeleninou alebo si niekedy kúpim v bufete obložený chlebík :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá perfektne... hneď by som si dala. Ja zvyčajne raňajkujem ovocie alebo Alpro dezert (:

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá dokonale. Ja počas týždňa raňajky veľmi nestíham, ale keď tak tak si dávam jogurt, mozzarellu s bazalkou a rajčinami a nesmie chýbať čaj :)

    http://www.accessoriesforbeauty.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Looks very yummy :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mňam, tento recept určite vyskúšam len čo si kúpim formu na bábovku :D aj keď zvládlo by to snáď aj na plechu :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím źe ano aj plecha to zvladne len už by nebola bábovka ale koláč:-)

      Odstrániť
    2. Myslím źe ano aj plecha to zvladne len už by nebola bábovka ale koláč:-)

      Odstrániť
  6. Má moc hezkou barvu a vůbec hezky vypadá, zajímalo by mě, jak chutná, já jsem nikdy takovou bábovku neměla. :) Vločky mi teda k snídani vůbec nejedou v podobě kaše, v jogurtu třeba jo, ale jako kaše vůbec, tak by mě právě zajímalo, jak to chutná :) Tak držím, ať ti ten měsíc, kdy musíš dodržovat dietu rychle uteče :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem pekne:) ta farba sa možno spravila tou škoricou, ale chutí výborne treba len skúsiť

      Odstrániť
  7. Vyzerá super a navyše je ešte aj zdravá:) a môžeš nahradiť olivový olej kokosovým?
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  8. super článek, třeba ji někdy zkusím:) http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mňam tá vyzerá ale dobre, už sa neviem dočkať kedy vyskúšam tento super recept :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára