Melitta CaffeO LatteA - žiadna iná len ona!!!

Ahojteee
začnem najprv takým mottom možno vtipom na kávu:
Mimochodom, viete ako zistíte, že ste na káve závislí?
Nechty obhrýzate už aj druhým ľuďom.
Tam, kde majú iní na stole fotografiu svojich blízkych, vy máte šálku kávy.
Keď si váš pes naháňa chvost, cítite nutkanie pridať sa.
Keď vám chce sestrička zmerať tlak, vytiahne kalkulačku.
Občas si cukrík zabudnete vybaliť.
Príprava instantnej kávy trvá pridlho.
Už vaši rodičia si zuby na noc ukladali do kávy.

Nikdy predtým som kávu nepila a odkedy máme doma kávovar aj s mlynčekom tak som sa ju postupne naučila piť. Na chviľu som si musela dať s kavou pokoj pretože som akosi nemohla spať ale teraz je to už v pohode tak som rada. Jasne že si ju nedavam každy deň iba keď dostanem naňu chuť. Nemám žiadnu obľúbenú kávu ale teraz momentálne je to Popradská ktorú míňame. Nekupujeme tie lacné ktoré ako môj oco hovorí (praží asi hocijaký černoch v Afrike) ktorá je zhorená a smrdí. Minulý rok sme na dovolenke nakúpili kávu ktorá je 100% arabica čiže je výborná a u nás aj drahšia. 
Ale jednoznačne inú nevipijem než doma z automatu. 

Nechcem tu moc vypisovať ale minule som pozerala dokument ktorý hovoril,  že v reštauráciach a v baroch všade kde ponúkajú kávu neumývaju a nečistia z vnutra tieto automaty a tak sa vám do šialky alebo pohára napustí káva cez pleseň a takú potom pijeme. 

Takže tak a teraz sa už konečne dostanem k tomu kôli čomu som písala tento článok, je to ako si robím kávu doma(fotky) :   A vy? Pijete kávu? 



Nové hrnčeky nie moc veľké tak akurát na kávu

Cukor aký kto chce 

A už tečie

Pomiešam aby sa rozpustil cukor

Bez mlieka to nejde
A hor sa na ňu!!!! Niekto také kakavko nemá rád ale ja áno....
  
A takto to vyzera celé

:-*

Neviem presne, aká je moja krvná skupina, no môj RH (ráno hore) faktor je Lavazza. 

Káva vonia,ako čerstvo pomleté nebo. (Jessi Lane Adams)

Žiadna káva neulahodí vašim ústam, ak jej vôňa prv nepošle svoj sladký pozdrav vášmu nosu. (Ward Beecher)

Komentáre

  1. já moc kávu nepiji, ale občas si dám, když mě honí mlsná s hodně mlékem a cukr :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja si kávu dám raz za čas.... ale tiež len doma. Skôr si dám 3v1 :D ..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie vtipy sú dobré :DD..ja kávu nepijem,takže sa v kávach ani moc nevyznám :/ :D

    Inak pozývam ťa na GA :),budem rada ak sa zúčastníš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. drahy strasne tuzi po vlastnom domacom kavovare, tak ich uz obkukavam. aky je to presne typ? podla coho ste vyberali?
    mam pocit, ze kavovary maju tolko roznych parametrov ako mensia jadrova elektraren a je dost tazke sa zorientovat v tom, ktory je NAJ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. musim povedať že tento je fakt super je to trochu taka väčšia bedňa ale kava je vyborna, tento kupoval oco tak neviem podla čoho vyberal a už homame dosť dlho, http://www.youtube.com/watch?v=meMcwlAdgw8

      Odstrániť
  5. Lavazzu mám strašně rada!!!!!:))))) latte mnam:))
    Přijde se podivat take ke me budu rada :)))

    www.olivains.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milujem kávu a keď tak pozerám na tie krásne fotky, tak si ju ochvíľu idem dať po obedíku :) My sme dlhú dobu doma používali kávovar od Delonghi na mletú kávu, ale časom sme zleniveli a podľahli DolceGusto kávičkám :) dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára