Avon: Milk and honey moisture

Ahojte... začnem výrobkami ktoré ma poslednou dobou celkom uchvátili a to sú všetky ktoré sú vyrobené s mlieka a medu, čiže MILK  & HONEY. 
Mám tu zo pár veci avon, oriflame a cien. 



Prvý je krém na ruky s materskou kašičkou - zdvojnásobuje úroveň hydratácie pokožky, udržiava ju dlhodobo hebkú, zjemňuje a vyhladzuje. Objem 100ml. Cena 2,50€, akcia 1,50€.

Môj názor- cez zimu je geniálny, vyborne hydratuje, a nezmizne hneď z rúk ako niektoré krémy, najlepší krém na ruky čo som mala a po natretí pekne vonia.

Druhý je pleťový krém s materskou kašičkou - je uplne taký isty ako ten na ruky ale s rozdielom že tento je na tvár a tiež výborne hydratuje tiež si ho šanujem skor na zimu a po nanesení krásne vonia.

Cien MILK  &  HONEY -  tak táto vecička nemám k nej výhrady, ešte k tomu aj tá cena bola dobrá 2€ za 3ks v balení, po vyskúšaní musím povedať že má jemné zložene a po nanesení vydrži dlho, nemám rada tie čo su veľmi tuhé a ani ich necítiť a tažko sa nanášaju, toto je proste NO.1

Štvrtý balzam na pery s materskou kašičkou- hydratuje, vydrží dlho, proste jeden som už minula..

A ten v zadu s oriflame si už moc nepamätám ale ostala mi pekná krabička:))
Tu mám náhradu s Avonu ↓ 
MILK and HONEY moisturizing body whip 200ml







 Aktívne látky: mlieko pomáha vyhladzovať
                                    hydratovať
                                    vyživovať
                                    spevňovať pleť
                          med  vyživuje
                                    spevňuje
                                    pôsobí preventívne proti prejavom starnutia. 

A čo vy máte radi voňu mlieka a medu? 


A NEZABUDNITE NA................................ giveaway

Komentáre

  1. Ten krém na ruce musí být skvělý!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Baby ak by ste nie ktorá chcela niečo z avonu kontaktujte ma na maily - Simikus15@centrum.sk
    a podľa mňa ten krem na ruky je úžasny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyhle vůně mám ráda :-) produkty vypadají zajímavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mysím, že tieto milk a honey vecičky vonaju užasne. u sestry sme mali mlk a honey sprchový a bol super... rada som sa s ním sprchovala. taže až budem mať vlastný byt, určite budem kupovať väčšinu takýchto výrobkov práve med a mlieko s príjemnou voňou.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára